НОВОСТИ – ДИЦ-a Билтен "Сазвежђа З"

СПЕКТАР

СПЕКТАР
НовиБусур

ПРЕВЕДИ - TRANSLATE

петак, 8. фебруар 2008.

Ziveo Internet!* / Robert Sole, Koniković

Vest koja će obradovati moje prijatelje internaute: dobio sam 250 000 E!
"Vase ime je izvuceno izmedju 30 miliona elektronskih adresa", piše u
porukama koje mi stizu od "M. Bill Gates,predsednika najvece svetske
grupe (Microsoft)". Ukoliko ne odgovorim u roku od 15 dana,
"novac ce biti dodeljen jednoj humanitarnoj organizaciji".

Oklevam . . . U isto vreme sam dobio i poruku sledeće sadržine : broj
69475600545-721, koga mi je neko dodelio, izvukao je 250 000 E !
Da bi ih primio, treba samo da uplatim "troškove virmana i honorare".

Oklevam . . . Jedna ucveljena udovica mi piše sa Obale Slonovace. Njen muz
joj je ostavio ogromnu imovinu, koju bi ona rado sa mnom
podelila ako platim troskove njenog dolaska u
Francusku. Radi se o milionima . . .

Oklevam ... Na kraju krajeva, sta me sprecava da prihvatim sva
tri dobitka? Ziveo Internet !Mon, January 7, 2008 10:59 georges.konikovic@neuf.fr

* Adaptacija i prevod članka - Robert Sole: Le Monde, 04 01 2008.

Нема коментара:

ФРЕСКЕ

ФРЕСКЕ
ПОСЛЕДЊИХ ВРЕМЕНА